Friday, September 18, 2009

11 september...

nilah pic kitorg hang out n bkak poser skali...layannn eaaahhh....mmuaahh..




















































pic ni mamat bangla yg amekkan...tenkiu bro encemm..huhuhu


with fera...



k.ila,mimi,aque,miss mira n fera..mmuahh




opening soOn..



pic 4 cOver album...bley ker??hhuahua..

dah ckp 1 tahun aku operation..hmmm...and last year jgak la aku kena berpantang makan makanan yg agak bisa...huhu...tapi tahun nie bulan puasa aku nk qada' sume mkanan yg xleh makan...huhu...bley ker...hmmm... dah 2 ari aku demam..lately,aku punyer antibodi xkuat...nape eh...watever lar asalkan aku sehat tyme rayer nti..

haaa,act aku nk story sket sal arini,diz wek aku xblik kg cz byk asement n quiz ade,fenin jgak lakan.tp apeleh wat,dah student namenye..mestilah bz...ari2 ktorg decide nk kuar cz buhsan gler duk kt bilik,lagi2 skunk ni bulan puasa...nk memasak,dpur xde kt hostel..hehhee...tapi kalau ade dpur,berasap ker dapur ktrg...huhu...erm,tgah duk sembang2,ade la dgr sore yg tye nk berbuka mkn ape arini?lpas 2 masing2 xtau nk berbuka ktner..and last minute,ktorg decide nk bukak puase kat luar..set..around kul 3,ktrg kuar dari kolej,xtau nk g ane n then last2 ktorg g mesra mall jer... tmpt ni jelah ktorg dpt g..after cuci mata,adelah jgk barang2 diorg membeli..
after dat,ktrong bkak puase dkt kemaman...byk jgak lauk ktorg order like sweet sour siakap,tomyam,soup tulang,kangkung goreng belacan,sotong goreng kunyit n etc..tapi yg frustnyer,mknan ktorg sampai lambat...huahua...dahlah masing2 ngah lapo...huhu...nasib badan...wlpun lmbt makanan ktorg smpi,perot ktorg stil penuh n kenyang sesangat...hmmm...alhamdulillah...
erm...dah xtau nk story per,cioa dlu...daaaaa...
=cheer_luf!=)muah
-penaezatul-

No comments:

Post a Comment