Wednesday, November 25, 2009

minyak & cLaz baHAsa InGgeRis...=)



aloha my dearest frenz...luf! yeahhh...=P
erm,aku nk stori sket nie...
aritu aku jadi cikgu...
siap ngajar bahasa inggeris tau...hehe...
tapi bleh ke aku jadik cikgu...
bleh je kan...haha...


okeh,straight 2 da story...
act,last week,aku g station myak nk isi minyak...almaklumlah,keje aku ni asek kuor jer...
buhsan la duk umah...
biasanye aku kuor dengan my BFF,aja...
but on dat day,aku kuor sesorang cz after dat,i want to pick up my sista at her school...almaklumla, itu la keje aku ble duk umah...huhu....


okehh,ikuti perbualan aku dengan mamat ni...



me : five pliz!!!
dat guy : (masih pandang belah sana lg, than baru dia tengok aku)
me : Five plzzz!!
dat guy : Aper kak?
me : Five yaa!!!Disebabkan kena menjawab five smpai banyak kali,aku pon bukalah KELAS BAHASA HINGGERIZ utk 2 saat!!
me : FIVE itu Lima yaaa!!
dat guy : Ohh yaaa!! Ahahaha!! (gelak sorang2)


dengan itu,aku pun dapat lar ajar claz bahasa inggeris...huhu...
itu jer yang aku nak story......=P

-cheer_luf!muah

-penaezatul-

No comments:

Post a Comment